Pristatymo taisyklės

1. Bendros nuostatos

Ši pristatymo politika apibrėžia prekių pristatymo sąlygas NERKER.LT internetinėje parduotuvėje (toliau – Parduotuvė). Užsakymo pateikimas Parduotuvėje reiškia, kad pirkėjas sutinka su šiomis pristatymo sąlygomis.


2. Pristatymo būdai

Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių pristatymo būdų:

  • Kurjeriu į namus / biurą

  • Į paštomatą (Omniva, DPD, LP Express ir kt.)

  • Atsiėmimas vietoje (jei taikoma)


3. Pristatymo kaina

  • Į paštomatą – nuo 3eur, priklausomai nuo svorio ir pasirinkto paštomato.

  • Kurjeriu – nuo 5eur.

  • Nemokamas pristatymas taikomas užsakymams virš [50eur].

Tiksli kaina nurodoma užsakymo metu, prieš patvirtinant pirkimą.


4. Pristatymo terminai

  • Lietuvoje – paprastai per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo.

  • Į kitas ES šalis – per 5–10 darbo dienų.


5. Užsakymo sekimas

Kai užsakymas išsiunčiamas, pirkėjas gauna el. laišką su siuntos numeriu ir nuoroda siuntos sekimui.


6. Nepavykęs pristatymas

Jei pristatymas nepavyksta dėl neteisingai nurodyto adreso ar kitų pirkėjo klaidų, siunta gali būti grąžinta Parduotuvei. Tokiu atveju pirkėjas padengia pakartotinio siuntimo išlaidas.


7. Pristatymas švenčių ar išpardavimų metu

Dėl padidėjusio užsakymų kiekio pristatymo terminas gali pailgėti. Parduotuvė dės visas pastangas, kad siuntos būtų pristatytos kuo greičiau.


8. Kontaktai

Jei turite klausimų dėl pristatymo, susisiekite:
📧 El. paštas: info@nerker.lt
📞 Tel. nr.: +370 672 70139